Niesamowite Korzyści Dla Zdrowia Truskawki: Siła Jagody Każdy Czas!

Jeśli próbujesz obniżyć poziom cholesterolu, lepiej radzić sobie z cukrzycą, zapobiec otępienia lub nawet w walce z rakiem, truskawki może znacznie pomóc. Te bogate w składniki odżywcze owoce są bogate w przeciwutleniacze i właściwości przeciwzapalne substancje mogą pomóc swoim kości były mocne, twoja skóra wygląda lepiej, a nawet pokonać alergię i choroby zapalne. Najwięcej ludzi nie potrzebuje wiele motywacja do tego aby mieć soczyste cnsfoundation truskawki lub 2. W rzeczywistości, najtrudniejsze może powstrzymać się od ukąszenia! Ale jeśli myślałeś, że truskawki to tylko grzeszne przysmak, zatrzymaj się na tym. Te przebłyski czerwonego терпкого słodycze, pełne dobroci i doskonale nadają się dla zdrowia. Oto, co musisz wiedzieć o truskawkach:

1. Mnóstwo Witamin I Minerałów

Truskawka zawiera witaminy, minerały i błonnik, a także jest niskokalorycznej. Że nawet większy ich przeciwutleniacz i anti-inflammatory elementy jak ellagic kwas, kwercetyna, i антоцианин które Znane dla ich korzyści dla zdrowia.2 dlatego te owoce może być tylko to, co lekarz kazał! Tutaj bardziej z bliska przyjrzeć się jak mogą również pomóc ci w dobrej ilości składników odżywczych, dawać ci na dziennej podstawie zostawać zdrowymi. Filiżanka posiekanej natki truskawek oferuje:
  • Witamina c: 97,6 mg (108,4%DV)
  • Mangan: 0,64 mg (27.8% DW)
  • Kwasu foliowego: 40 µg (10% DV)
  • Potas: 254 mg (5.4% DW)
  • Magnez: 22 mg (5.2% DW)
  • Fosfor: 40 mg (3.2% DW)
  • Witamina K: 3.7 g (3.1% DW)
  • Wapń 27 mg (2.1% DV)

2. Walka Z Pamięcią Lub Poznawczym Spadkiem

Rozpuszczalne w wodzie barwniki roślin spowodowane przez антоцианинами w truskawkach mają szereg biomedycznych funkcji i mogą pomagać kompensować niektóre z oxidative stres twoje ciało doświadcza w miarę jak ono się starzeje. To oprócz efektu przeciwzapalnego mają. Te antyoksydanty zawarte w jagodach, również przyczynić się do poprawy funkcji poznawczych mózgu, która może być nieoceniona w obronie cię przed zwyrodnieniowych problemów z pamięcią.Pięciu Badacze znajdowali że żywienioniowy nabór więcej flawonoidów, na pewno od owoców jak truskawki, mógł zwalniać tempo poznawczego spadku w starych dorosłych. W антоцианидины i inne przeciwutleniacze w nich mogą być odpowiedzialne za ten efekt. W jeden nauce, demonstrowali że kobiety posiadające 2 lub więcej porcje truskawki tydzień fared lepiej i doświadczali mniej ogólny spadek pamięci niż te niszcząc pod porcją tydzień.

3. Pomoc Zarządza Cukrzycami I Zmniejsza Cukrzycowe Komplikacje

Spożycie truskawek regularnie może być rozwiązaniem nawet dla diabetyków ze względu na jej wysoką zawartość błonnika. Swoje kontroluje lekami bój właściwości również przydać, moduluje procesy zapalne w organizmie.8 owoce, takie jak truskawki, również uważane za ogólnie niskie na гликемическому indeksu (ki) i mogą być spożywane jako część diety o niskim IG, na której wielu z cukrzycą mogą być. I ten niski wejście Owoc GI, wraz z ogólnym niskim dietą GI, łączy lepszy гликемическому zarządzania, jak Zobaczy w niskich pokojach HbA1c. Tak, że truskawki mogą pomóc lepiej kontrolować cukrzycę typu 2.Dziewięciu Pobrania, dla pacjentów z cukrzycą typu 2, ryzyko chorób serca również bardzo realne. Niskie spożycie owoców GI z niskie diety GI także kojarzył z niskim ciśnieniem krwi, jednym z czynników ryzyka chorób serca. Jedno badanie wykazało również, że fisetin, substancji, która zawiera w owocach, są w stanie zminimalizować powikłań cukrzycowych, takich jak neuropatia lub choroby nerek. Truskawki zawierają więcej , niż większość innych owoców – 160 µg / g, w porównaniu z jabłkami i хурмой, które mają w pięć - dziesięć razy mniej.Dwanaście

4. Wywierają Działanie Ochronne Na Serce

Dla tych, którzy chcą jeść ochronną pokarm dla serca, truskawki może być doskonałym dodatkiem. Zawierają przeciwutleniacze mogą pomóc hamować utlenianie lipoprotein o niskiej gęstości lub LDL cholesterolu w organizmie. Mogą one również pomóc zmniejszyć ryzyko powstawania zakrzepów krwi (zakrzepicy) i poprawić krążeniowego funkcję ulepszać naczyniastego endothelial funkcję. Wszystko to w połączeniu może zmniejszyć ryzyko zdarzeń sercowo-naczyniowych, takich jak zawał serca lub udar mózgu. Truskawka zawiera także kwercetyna, która jest przeciwzapalne substancją. Rozognienie bawić się krytycznych rola w coraz miażdżycy lub plakieta w arteriach, прекурсоре kierowa choroba. Badania na zwierzętach wykazały, że wraz z umiarkowaną aktywnością fizyczną odbiór kwercetyny może pomóc zmniejszyć powstawanie blaszek miażdżycowych w tętnicach.Piętnastu

5. Ciśnienie Krwi Bitwy Wysokiej

Truskawki-to środek do uzyskania w diecie potasu i magnezu, które wyrównują ciśnienie krwi, zwiększając działanie sodu. Potas, rozszerzające naczynia krwionośne, szczególnie pomaga się zrelaksować naczynia krwionośne, aby złagodzić ciśnienie krwi. Ponadto, jest on również zmniejsza sztywność naczyń krwionośnych, co może pomóc osobom, u których nadciśnienie tętnicze.Szesnastu

6. Pomaga Zachować Zdrowie Kości

Potas, magnez i witamina K, która jagody zawierają również wielki dla zdrowia kości.17 badacze sugerują, że spożywanie jagód może być środkiem ochrony przed osteopenii lub osłabienie kości. Witaminy, związki fitochemiczne, przeciwzapalne i antyoksydacyjne właściwości są wspaniałe same w sobie, ale dodaj do tego zdolność tych mikroelementów modulować aktywność niektórych kluczowych enzymów, a także geny, i masz potencjalne odżywkę, aby zapisać swoje kości!

7. Alergia Lekkości

Jeśli alergia i zapalenie powodowali alarm dla ciebie, to mieć kilka truskawek co tydzień mógł pomóc złagodzić swoje woes. Kwercetyna, który zawierają, jest działanie przeciwzapalne, stymuluje układ odpornościowy i hamuje uwalnianie histaminy. On również wykazuje aktywność przeciwwirusową.19 dlatego może pomóc pozbyć się niektórych z tych klasycznych objawów alergii, takich jak katar, pokrzywka lub łzawienie oczu.

8. Odciąć Kontroluje Lekami Stany Problemy Jak Zapalenie Stawów

Według jednego z badań, u kobiet, u których było 16 lub więcej truskawek w tygodniu, był niski poziom białka c-reaktywnego, wskaźnik stanu zapalnego. To jest zapalenie spowodowane zapaleniem stawów, a także chorobami serca, co czyni go potencjalnym środkiem ochrony przed tymi chorobami.Dwadzieścia

9. Zdrowie Oczu Pomocy

Według danych Akademii żywienia i dietetyki, truskawki jest idealnym pokarmem dla oczu. Witamina c, którą zawierają, ma właściwości przeciwutleniające, które mogą zmniejszyć ryzyko rozwoju zaćmy.21 oni także obniżają ciśnienie krwi i stan zapalny. Wysokie ciśnienie krwi odgrywa rolę w patogenezie zwyrodnienia plamki żółtej, co prowadzi do problemów z czytaniem, jazdy i funkcją rozpoznawania twarzy. Antocyjany pomagają również zapobiegać zatykaniu się tętnic, która może pozbawić siatkówkę odpowiedniego zaopatrzenia w tlen i powodować problemy ze wzrokiem.

10. Zwiększenie Zdrowie Jelit I Zaparcia Lekkości

Prebiotic włókna jak truskawka zawiera rażąco dla zdrowia jelita grubego. Pomagają one" dobre " bakterie jelita thrive w swoich intestines, pomagając z ogólnym zdrowiem.23 i nie zapomnij, że 3,3 g błonnika, który otrzymasz na filiżankę płodu, mogą również pomóc z takimi problemami, jak zaparcia. Żywienioniowy włókno znają, co pomaga poprawić częstotliwość stolec w tych z problemem zaparć.Dwadzieścia cztery

11. Poprawić Zdrowie Układu Odpornościowego

Ponadto, pomagając swoje zdrowie jelit, która może mieć wpływ na ogólną odporność, truskawka zawiera również witaminę c, która jest ważnym składnikiem odżywczym dla twojego układu odpornościowego. Witamina c, jak wiadomo, pomaga zwiększyć system odpornościowy organizmu, powodując produkcję przeciwciał. I o dziwo, choć to może się wydawać, truskawki przewyższa niektóre owoce cytrusowe, takie jak pomarańcze, jeśli chodzi o zawartość witaminy C. 25 witaminy c, podjęte w wystarczającej ilości, może pomóc skrócić czas trwania przeziębienia i inne infekcje dróg oddechowych. To może nawet pomóc poprawić wyniki, a może zmniejszyć częstotliwość takich infekcji, jak biegunka, malaria i zapalenie płuc.

12. Należy Anti-Aging Korzyści Dla Twoich Włosów, Skóry I Paznokci

Jeśli chcesz piękną skórę i mocne włosy i paznokcie, uzyskanie wystarczającej ilości biotyny i эллаговой kwasu może pomóc-i truskawki zawiera oba. Z drugiej strony, zbyt mała ilość biotyny w organizmie, może powodować wypadanie włosów.27 oprócz korzyści z jedzenia truskawek, niektórzy ludzie przysięgają truskawkami i jogurtem jako maski do włosów. Użyj go przed szamponem i pozostawić na około 10 minut, zanim zmyć. Kwas elagowy pomaga utrzymać skórę od ugięcia, zwiększając produkcję kolagenu i chroni skórę przed promieniowania ultrafioletowego (UV) i choroby, może to powodować.28 witamina C w Owoc, PRI użyciu topically, może podnosić produkcję kolagenu, chronią zarówno przed promieniowaniem UVA, jak i UVB, i ułatwia wszystkie plamy lub hyperpigmentation, które można mieć. Ponadto, jest on również pomaga walczyć z chorobami zapalnymi skóry. Trzeba powiedzieć, że jeśli masz alergię na niego, truskawki z karty. Ale jak o wszystkich innych? W sumie normalna dieta nadaje się dla większości zdrowych ludzi, jeśli trzymać się zdrowej diety i nie ogarnia jagodami. Jednak, dzięki jego zdolności do zapobiegania tworzeniu się skrzepów krwi, lepiej go unikać, na kilka tygodni przed zabiegiem, aby uniknąć nadmiernego krwawienia. Jeśli jesteś już biorąc leki rozrzedzające krew, zapytaj swojego lekarza, czy planujesz regularnie jeść truskawki. Należy także uważać, jakiej marki zakupie i umyć je dobrze przed ich użyciem. Często są one wysokie w pestycydach i nie chcesz, aby te wraz z owocami!

Read More